درباره رفاه مارکت
فروشگاه زنجیرهای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تأمین کالاهای اساسی خانوادههای
ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تأسیس و ثبت شد.
کارکرد رفاه مارکت نیز بهعنوان یک
فروشگاه اینترنتی، ایجاد بستر مناسب برای فروش و عرضه محصولات با برندهای مختلف به کاربران در
یک فضای مجازی کسبوکار است.
همواره رسالت اصلی این فروشگاه تأمین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و
درعینحال نازلترین قیمت بوده است. با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه
این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است.
همچنین در فروشگاه اینترنتی رفاه مارکت بهعنوان یک خردهفروشی موفق، قیمتگذاری مناسب و
تخفیفهای واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام قوانین با توجه به این امر
تدوین و اجرایی میشود.
ازآنجاکه سالمسازی شبکه توزیع از مهمترین زمینههای توسعه و امنیت اقتصادی پایدار و تأمین
عدالت اجتماعی برای اکثریت مردم کشور است؛ رفاه مارکت با پشتوانه مدیریت، دانش و تجربه و با هدف
حذف واسطهها و جلوگیری از افزایش کاذب قیمتها در بازار، طیف گستردهای از معتبرترین برندها
را در گروههای کالایی مختلف و با همکاری نزدیک با واردکنندگان و توزیعکنندگان اصلی این
کالاها در ایران، گرد هم آورده است تا نیازهای مشتریان با کاربریهای متفاوت را برآورده سازد.
ارائه قیمتهای کاملاً رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب و خدمات پس از فروش از
اولویتهای رفاه مارکت محسوب میشود.
رفاه مارکت با درک اهمیت این موضوع و با بهکارگیری نهایت توان خود و با استفاده از ابزارهای در
دسترس، برای تعاملات خود با تأمینکنندگان میکوشد تا امکان ارائه پایینترین قیمتها و
بهترین خدمات را فراهم آورد و بهعنوان یک مرجع تأمین کالا با بالاترین سطح کیفیت، سلامت و
کمترین قیمت با استفاده از ابزارهای نوین الکترونیکی و اینترنتی، ضمن حمایت از اقتصاد خانواده،
به توسعه فرهنگ در زمینه اقتصادی کمک نماید.
در سال ۱۳۹۸ و در راستای پشتیبانی از رونق تولید ملی
در تلاشیم تا با حمایت از کالای ایرانی،
بهترین و با کیفیتترین محصولات تولید کشور را در اختیار مشتریان محترم قرار دهیم.