شرایط بازگرداندن کالا
شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا چگونه است؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
- - اشکال یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به رفاه مارکت اطلاع داده شود.
- - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- - استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به رفاه مارکت بازگردانده شود.
- - برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- - این سرویس، اشکال فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن را روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد میشود را شامل نمیشود. استفاده نادرست از کالا پس از تحویل گرفتن آن مواردی مانند حملونقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
اگر کالای خریداریشده ازنظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
- - وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش رفاه مارکت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- - اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مثل رنگ یا مشخصات درجشده بر روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و به هیچ وجه از آن استفاده نشده باشد.
- - عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ازآنجاکه ممکن است در پارهای از جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درجشده در وبسایت است.
- - درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- - درصورتیکه امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلامِ همراه تنها با باز کردن بستهبندی امکانپذیر باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات، نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به رفاه مارکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداریشده، آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
- - آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش رفاه مارکت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به رفاه مارکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد؛ حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. بند ۲: ازآنجاکه رفاه مارکت یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط و صرفاً متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
- - در صورت عدم ارسال سفارش، شما میتوانید با وارد شدن به پروفایل خود سفارش را لغو کنید.
- - با استناد به «بند ۱» برگرداندن کالا پس از تأیید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز و از آن استفاده نشده باشد (در شرایط اولیه خود پلمب باشد) و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود؛ همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند باز پس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
*لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد؛ همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر در اثر حملونقل، آسیبدیدگی ایجاد شده باشد:
- - آسیبدیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش رفاه مارکت اطلاع داده شود.
- - با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل آن به شرکتهای حملونقل معتبر و با توجه به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل کالا و تحویل آن، به عهده شرکت حملونقل خواهد بود و رفاه مارکت تنها در صورت تأیید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل در امور پیگیری، خسارت را جبران خواهد کرد.
- - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به رفاه مارکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- - کالای آسیبدیده به انضمام همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه فاکتور و صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده، به خدمات پس از فروش رفاه مارکت ارسال شود.
- - درصورتیکه آسیب در لحظه، قابلمشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به رفاه مارکت بازگردانده شود.
- پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، درصورتیکه کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال خواهد شد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بهصورت امانت نزد رفاه مارکت در واحد خدمات پس از فروش باقی خواهد ماند و با انقضاء این مهلت، رفاه مارکت در قبال کالا و زیانهای وارده یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
- - هرگونه اطلاعات مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت رفاه مارکت، صرفاً جهت اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام کند؛ همچنین درج نظرات شخصی کاربران در خصوص کالا بهمنزله تجربه یا اطلاعات شخصی افراد بوده و برای رفاه مارکت و آن دسته از افراد، مسئولیتی ایجاد نمیکند. لازم به ذکر است که رفاه مارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات نوشتهشده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- - در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه رفاه مارکت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تأیید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تأمین یا تولیدکننده، حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور، امکان هماهنگی برای برگشت و مرجوع وجه به مشتری وجود دارد.
- - رفاه مارکت نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و امکان پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوطه (نمایندگیها و تأمینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت
- - اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از این محصولات، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام کند؛ همچنین درج نظرات شخصی کاربران در خصوص کالا بهمنزله تجربه یا اطلاعات شخصی افراد بوده و برای رفاه مارکت و آن دسته از افراد، مسئولیتی ایجاد نمیکند.
- - رفاه مارکت مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهمشده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- - در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه رفاه مارکت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- - رفاه مارکت نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از این محصولات، مسئولیت و امکان پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوطه (نمایندگیها و تأمینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش پوشاک و کفش
درخواست مرجوعی تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت
اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده از آن مانند لکه، رنگپریدگی یا بوی عطر و
بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایر ملحقات، جدا نشده باشد.
لطفاً در نظر داشته باشید که در صورت داشتن ایراد ظاهری باید طی ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا،
درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش رفاه مارکت اطلاع دهید.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به گروه فرش
- - در صورت ارسال کالا توسط اکسپرس رفاه مارکت، مشتری لازم است در حضور مأمور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد، از تحویل گرفتن کالا خودداری کند؛ بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری بهمنزله تأیید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
- - در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست، تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز، نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواست از طرف مشتری تنها پس از تأیید و اعلام نظر کارشناسان رفاه مارکت و کارشناسان شرکت تأمینکننده، قابل پیگیری خواهد بود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به اسکوتر برقی
رفاه مارکت نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرفکننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف یا آتشسوزی ناشی از دستگاه، مسئولیت و امکان پاسخگویی ندارد.
همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل میشود، این محصولات را خریداری میکند:
- - مشکلات و آسیبهای ایجادشده ناشی از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحیح و سوءاستفاده از دستگاه یا عملیات دستگاه برخلاف دستورالعملهای مندرج در دفترچه راهنمای مشتری
- - تعمیرات صورت گرفته توسط شخص یا شرکتی بهجز شرکت گارانتی کننده
- - تغییرات یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی یا فیزیکی
- - آسیبهای واردشده ناشی از برخورد با جسم سخت، مایعات، شن و خاک و ...
- - عدم تطابق نام و سریال کالا با نام و سریال درجشده در فاکتور رفاه مارکت
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به دوچرخه
- - در صورت ارسال کالا توسط تحویل اکسپرس رفاه مارکت، مشتری لازم است در حضور مأمور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد، از تحویل گرفتن آن خودداری کند؛ بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری بهمنزله تأیید سلامت فیزیکی آن خواهد بود و به هیچ وجه کالا، مرجوع نخواهد شد.
- - در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواست از طرف مشتری تنها پس از تأیید و اعلام نظر کارشناسان رفاه مارکت و کارشناسان شرکت تأمینکننده قابل پیگیری خواهد بود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به مواد خوراکی
- - کلیه اطلاعات درجشده در صفحات مربوط به هریک از کالاهای خوراکی از قبیل تصویر و مشخصات ذکرشده، تنها برای اطلاع مشتریان و برگرفته از اطلاعات مندرج بر روی بستهبندی کالاهاست و ازآنجاکه منشأ این اطلاعات، تولیدکننده یا واردکننده قانونی این کالاهاست، «رفاه مارکت» از این حیث هیچ مسئولیتی بر عهده ندارد؛ لازم به ذکر است که این اطلاعات نباید بهعنوان مشاوره در نظر گرفته شود.
- - ازآنجاکه شرایط نگهداری، حمل و ارسال کالاهای خوراکی بهگونهای است که این کالاها تا زمان اتمام تاریخ انقضاء، قابلیت استفاده خود را حفظ میکنند؛ به همین منظور، رویههای بازگرداندن کالا در این بخش با دیگر بخشهای «رفاه مارکت» متفاوت است.
- - چنانچه تا پیش از ارسال کالا از خریدتان منصرف شدید، لازم است در اسرع وقت نسبت به تماس با واحد خدمات مشتریان اقدام کنید و مراتب را با ذکر شماره سفارش خود، اطلاع دهید؛ در این صورت، میتوانید سفارشتان را لغو کنید یا آن را تغییر دهید.
- - در هنگام دریافت کالای خریداریشده، حتماً قبل از امضاء، رسید تحویل را بهدقت بررسی کنید و درصورتیکه به هر علت از خرید منصرف شدهاید و تمایلی به دریافت کالا ندارید یا اشکالی در کالا مشاهده کردید (مثلاً مغایرت میان کالای تحویل داده شده و کالای سفارش داده شده)، از تحویل گرفتن آن خودداری و کالا را مرجوع کنید؛ سپس با واحد خدمات مشتریان ما تماس گرفته تا راهنماییهای لازم به شما داده شود.
در صورت دریافت کالا، چنانچه کالای تحویل داده شده دارای ایراد یا اشکال باشد (مثلاً مغایرت میان کالای تحویل داده شده و کالای سفارش داده شده)، تنها (۲۴) ساعت برای تماس با واحد خدمات مشتریان ما جهت کسب راهنماییهای لازم فرصت است؛ * لطفاً تا پیش از تماس با واحد خدمات مشتریان ما از مرجوع کردن کالا جداً خودداری فرمایید. (در نظر داشته باشید که اگر اشکال یا ایراد کالا (مثلاً وجود مغایرت) از روی بستهبندی کالا قابل تشخیص باشد، مرجوع کردن کالا تنها در صورتی امکانپذیر است که بستهبندی آن هیچگونه تغییری نکرده باشد.
شرایط گارانتی رفاه مارکت
- بهمنظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانتنامه الزامی است و ضمانتنامه بدون تاریخ خرید یا مدت اعتبار، مشخصات و شماره سریال کالا، فاقد اعتبار است.
- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمیباشد.
- انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن بر عهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بستهبندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
- گارانتی شرکت، محدود به برطرف کردن اشکالات سختافزاریِ دستگاهِ تحت پوششِ ضمانت است. هرگونه عملیات نرمافزاری ازجمله نصب، ارتقاء یا عیبیابی سیستمعامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروسیابی، بازیابی اطلاعات، Registration، تهیه پشتیبان از فایلهای موردنیاز، بازیابی رمز عبور سیستم،Setup, ارتقاء، تنظیم یا نصب و راهاندازی، شامل ضمانت نبوده و در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه خواهد شد.
- تعداد پیکسل سوختهِ کمتر از ۳ عدد، در حد استاندارد بینالمللی بوده و از ۳ عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش میشود.
- خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی، درج شده و ملصق به هولوگرام است، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت کرده است.
- در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگری، تولید نشود، مرجوع وجه یا در قبال دریافت مابهالتفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل داده خواهد شد.
- صاحب قطعه یا نماینده آن اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه، موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی است؛ در غیر این صورت پس از تحویل، هیچگونه مسئولیتی در قبال موارد ابطالِ بهوجود آمده، به عهده مرکز خدمات نمیباشد.
- تحویل کالا به دفتر خدمات بهمنزله عدم نیاز به اطلاعات بر روی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده است.
- مسئولیت بستهبندی صحیح کالا هنگام ارسال، به عهده فرستنده است و توصیه میشود حتیالمقدور از بستهبندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات، جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بستهبندی ناصحیح به عهده فرستنده است.
موارد ابطال گارانتی
- دستگاهی که کارت ضمانت، برچسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد، شامل گارانتی نخواهد شد.
- ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیرمترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگزدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیطهای آلوده و پر گردوغبار، تغییر در قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین حمل، آسیبدیدگی کانکتور و کابل، استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بهکارگیری آداپتورهای متفرقه، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیرمجاز نمیباشد.
- بنابر تشخیص متخصصین شرکت، هرگونه ایراد ناشی از Root، بهکارگیری نرمافزارهای کاربردی یا آلودگی به ویروسهای کامپیوتری، قسمتهای آسیبدیده دستگاه را از گارانتی خارج خواهد کرد.
- صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن یا اثرات هرگونه ضربه بر روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکتهای حملونقل و ... به وجود آید، حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملاً سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد کرد.
- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاهها قبل از دریافت یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد؛ لذا پیشنهاد میشود همواره و بهخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز، از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
- آسیبهای ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی، شامل گارانتی است.
- جهت استفاده از ویژگیهای خدمات پس از فروش، نگهداری رسید خدمات، الزامی است؛ زیرا دارنده آن، صاحب کالا یا نماینده محسوب خواهد شد.
- لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش رفاه مارکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به تهیه نسخه پشتیبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرمافزاری یا سیستمعامل، بر عهده خریداران است.
- تشخیص درست عیوب دستگاه بر عهده کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش رفاه مارکت است.
- بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفاً به عهده کارشناس این دفتر است.
- اشکالات ظاهری دستگاه ازجمله خط و خش، شکستگی و تغییر رنگ بدنه در زمان تحویل با هماهنگی مشتری ثبت میشود.
- در زمان تحویل دستگاه، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است؛ در غیر این صورت هزینه تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
- اشکالات نرمافزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هرگونه نرمافزار، هزینه آن طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
- هرگونه تغییر در کارت گارانتی یا سریال مندرج روی دستگاه و یا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
- تعمیر و تغییر توسط کارشناسان غیر از خدمات رفاه مارکت موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
- عملیات روت کردن (Root) و نصب رامهای غیررسمی روی دستگاه و همچنین عمل قفلگشایی روی راهاندازیهای دستگاه (Unlock-Bootloader) به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان Brick شدن دستگاه میشود، موجب ابطال گارانتی و هزینههای آن از مشتری دریافت خواهد شد.
در گارانتی رفاه مارکت، چنانچه دستگاه خسارتدیده، قابل تعمیر باشد، تعمیر گردیده و در غیر این صورت بر اساس تشخیص کارشناس فنی نسبت به مرجوع وجه یا تعویض دستگاه پس از کسر استهلاک از تاریخ شروع گارانتی اقدام میشود (۲۹% بهعلاوه ۲% استهلاک ماهانه) لطفاً در حفظ کلمه عبور امنیتی محصولات کوشا باشید؛ زیرا در صورت فراموش نمودن آن، ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود میشوید و خدمات پس از فروش هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت کالا، پاک شدن اطلاعات و فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.
ضمانتنامه کالای شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:
- ۱. هرگونه استفاده، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
- ۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیرمجاز
- ۳. خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی، باتری غیر اصل و تأیید نشده از سوی شرکت
- ۴. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال (IMEI) در کارت گارانتی یا در گوشی
- ۵. هرگونه ضربخوردگی و تماس با مایعات، رطوبت و سرقت
- ۶. نصب هرگونه نرمافزار و برنامه تأیید نشده توسط شرکت